31.1.14

La Veu del Poble. Campeonato del mundo de ornitología

 Por Antonio Muñoz

Un any més, una vegada acabat el Campionat Ornitològic d’ Espanya, del cual vaig obtindre dos premis, vaig preparar els meus canaris per al Campionat Ornitologic del món cel.lebrat a Bari. Vaig enviar 7 pardals i he obtingut 5 medalles, 3 Ors, 1 Plata i 1 Bronze.
Desde fa 5 anys he sigut campió del Mon amb la raça Bernois, i aquest any he tret amb aquesta dos ors una plata i un bronze, i aquest ha sigut el primer any que he guanyat amb la raça Llarguet Espanyol, i estic molt content, ja que per esta zona hi ha molt bons criadors de Llarguet i amb molta fama, com son Joaquin Seguí Martínez, que no ha pogut presentarse a aquesta competició, Paco Ibi de Benidorm, que ha tret 4 medalles i molts criadors de Benidorm, la Vila joiosa i altres pobles de la comunitat als que vull donar-los la enhorabona per els seus premis al Mundial.

No hay comentarios: